Арбітраж трафіку через пошуковик Google по праву вважається найзручнішим джерелом для офферів крипти. При правильному виборі маркетингових інструментів і опрацьованому прогріві, рекламна кампанія принесе очікуваний успіх і рентабельність. Розбираємося, як вибрати обліковий запис, ключі та залучити цільову аудиторію.
Залив крипти в Google: вибір акаунтів
Шукати якісні акаунти зараз досить складно через великий попит. Очевидно, що продавців мало, і веб-майстри швидко перехоплюють подібні пропозиції. Ми розглядаємо 2 види акаунтів — зі спендом і агентські.
- акаунти зі спендом передбачають відносно недорогий запуск зі стартом $250. Однак, тут присутня небезпека блокування, яку, все-таки, можна обійти, якщо довірити супровід і розробку кампанії досвідченим фахівцям;
- Агентські акаунти захищені від зливу бюджету. У разі спірних ситуацій з Google на кшталт банів та інших схожих проблем, кошти повертаються через агентів.
Який варіант обрати? Рекомендуємо враховувати свій бюджет і цілі. Наприклад, арбітражникам-одинакам підходить перший варіант, а якщо планується великий бюджет — використовуйте другий.
Підготовка витратних матеріалів для прогріву
Витратні матеріали для прогріву повинні бути білими і поєднуватися з тематикою оффера. Тому, потрібно вибрати Вайти, які мають нормальний функціонал і політику конфіденційності.
Поєднання тематики — ключовий момент. Наприклад, при затоці крипти в акаунті має бути відповідний контент — вебінари з блокчейну, аналітика від популярних крипто-блогерів з хорошою репутацією. Рекомендуємо скористатися сервісом Money Safe. Розробники цього інструменту роблять White Pages під будь-який запит і ви гарантовано пройдете модерку.
Рекомендується наймати профільних фахівців. Вартість витратних матеріалів для прогріву відносно невелика, при цьому ви отримаєте швидке якісне налаштування.
Як вибирати і використовувати ключі?
Ключі повинні поєднуватися з тематикою кінцевого криптоофферу і водночас підходити до вмісту акаунта. Тобто, має бути баланс теми і входжень — ключові фрази або слова рекомендується вписувати природно. В іншому випадку Google пошук побачить «чорнуху», і можуть початися блокування.
Наприклад, якщо в обліковому записі є конференція або вебінар із блокчейну, то ключі мають виглядати як «криптовалюта», «заробіток на крипті», «криптовалютні інвестиції». Самостійно складати ключові слова не потрібно. Для таких випадків є Wordstat і Google Trends.
Розглянемо використання Wordstat:
- Зареєструйте акаунт у сервісі. У разі проблем із номером телефону можна використовувати Гугл-авторизацію через діючий акаунт.
- Введіть головне ключове входження в рядок.
- Ознайомтеся з результатами видачі ключів із прив’язкою до щомісячних показів і виберіть відповідні.
Незважаючи на приналежність Wordstat Яндексу, його ключі сприймаються пошуковими системами Гугла, тому сервіс точно підходить. В одне оголошення рекомендується вписувати не більше 5 ключів, оптимально — від 3 до 5. Для трафіку «ру» краще працювати у Вордстаті, для західної аудиторії підходить Google Trends.
Важливий момент: найвигідніше комбінувати високочастотні та низькочастотні слова. Якщо ви будете використовувати тільки популярні ключові запити, то бюджет прогріву виявиться занадто високим.
Проведення прогріву
Успішно лити трафік на криптоофери не вийде без правильно зробленого прогріву. Розраховуйте на 3 дні і постійне підвищення бюджету в межах від $3 і до $10.
Інструкція для веб-майстрів — як провести прогрів:
- У РК Google виберіть розділ трафіку для сайту і різновид конверсії. Тут стоїть «Покупка» (за замовчуванням). Її не потрібно змінювати, навіть якщо Вайтпейдж у нас під конференцію.
- Визначтеся з типом реклами. У нашому випадку вибирається Google Search.
- Встановіть мовні налаштування в прив’язці до геолокації. Наприклад, для Англії підходить англійська, для Німеччини — німецька.
- Впишіть ключі. Тут важливо враховувати політику Google і обережно прописувати входження. Тригерні слова і відвертий клікбейт не підходять, оскільки часто призводять до бану.
- Зробіть налаштування широкої аудиторії. У цьому розділі вказуються особливі умови — наприклад, обмеження за віком.
- Вставте рекламний текст. Не варто використовувати занадто пафосні вирази — достатньо взяти опис на сайті.
Після проходження описаних етапів акаунт прогрівається протягом 3-х днів з підвищенням бюджету кожні 8 або 12 годин. Протягом цього періоду ваша рекламна кампанія пройде модерацію, зокрема ручну, і буде готова до запуску.
Підбиття підсумків
Ефективно заливати трафік на крипто оффери і забезпечити собі швидкий запуск можна за допомогою прогріву. Ви зможете значно зменшити витрати на придбання витратних матеріалів, довгостроково планувати роботу з акаунтом і отримати бажану віддачу від рекламної кампанії.
AffCommunity пропонує партнерську програму OpenAFF, яка допоможе ефективно взаємодіяти з пошуковими алгоритмами Google. Також можете розраховувати на допомогу їхніх фахівців, які забезпечують правильність налаштування маркетингу.