Арбітраж трафіку — значуща складова сучасної цифрової сфери, яка оперативно реагує на будь-які зміни, що відбуваються в політиці та технологіях. Останнім часом змінилося багато чого, вплинувши на діяльність арбітражників.

Які тренди в поточному році мали найістотніший вплив на світовий ринок арбітражу, чого слід чекати в майбутньому? Як впливає інтерактивний контент на ТОП позиції? Переходь за посиланням і читай статтю, яку ми підготували спільно з AffCommunity.

Революція ШІ

Найбільш важливою тенденцією у сфері бізнесу став штучний інтелект, що стрімко розвивається. ШІ справив великий вплив на партнерський маркетинг. Одним людям він допомагає працювати з контентом, інші з його допомогою створюють відео для YouTube, деякі здійснюють оптимізацію СЕО завдань.

Наступного року вплив нейромереж стане ще більш вираженим, особливо в таких сферах:

  1. Оптимізація РК. Штучний інтелект здатний проводити аналіз величезних баз даних, виявляючи тенденції та наявні закономірності. З його допомогою вебмайстри можуть здійснювати оптимізацію РК в онлайн-режимі. Рекламодавцям він допомагає підвищувати окупність здійснюваних фінансових вкладень.
  2. Масове налаштування. Використовуючи штучний інтелект, стане можливим створення персоналізованого досвіду для конкретних споживачів, завдяки чому шанси на отримання конверсії підвищаться.
  3. Уточнена атрибуція продажів. Використовуючи ШІ, визначати шлях, за допомогою якого клієнт потрапив на сайт, можна точніше.
  4. SEO оптимізація. Заповнювати запити вручну занадто довго і досить трудомістко. За допомогою штучного інтелекту це робити набагато швидше.

Однак повсюдне впровадження ШІ має і зворотний бік. У міру підвищення затребуваності ChatGPT на багатьох інтернет-ресурсах зменшується обсяг органічного трафіку. Користувачі все частіше користуються штучним інтелектом замість пошукових систем.

Нейромережі не тільки надають допомогу людям, які займаються маркетингом, а й становлять певну загрозу для них. На думку фахівців, пошуковики ставатимуть дедалі менш популярними. Але арбітражники напевно зможуть з часом відшукати для реклами нові, більш актуальні джерела.

Партнерський маркетинг у TikTok

TikTok у 2024 році стала найбільш перспективним інструментом для занять мережевим маркетингом. Щоб отримати результати при роботі з Ютубом або Гуглом, потрібно витратити чимало часу. У ТікТоке завіруситися здатний будь-який правильно оптимізований контент. Кожен автор здатний швидко стати відомим, охопивши мільйонну користувацьку аудиторію. Завдяки великому потенціалу і високій доступності, ТікТок привабливий для людей, що займаються партнерською маркетологією.

У TikTok, як і в інших соціальних мережах, існують два види трафіку: платний і умовно-безкоштовний трафік. З яким краще працювати? Переходь за посиланням і читай статтю, в якій детально розписано про кожен вид трафіку.

Крім цього, рекомендації щодо різних продуктів у ТікТоку можна додавати безпосередньо у відео. Багато інших соціальних мереж вимагають наявність Linktree (спеціального інструменту посилань), через що споживачі змушені залишати оголошення, щоб зробити кілька кліків для здійснення покупки. Простий доступ у ТікТоке до партнерських покупок дає змогу продавцям здійснювати більшу кількість продажів, ніж під час використання інших платформ.