Арбітраж трафіку — значуща складова сучасної цифрової сфери, яка оперативно реагує на будь-які зміни, що відбуваються в політиці та технологіях. Останнім часом змінилося багато чого, вплинувши на діяльність арбітражників.
Які тренди в поточному році мали найістотніший вплив на світовий ринок арбітражу, чого слід чекати в майбутньому? Як впливає інтерактивний контент на ТОП позиції? Переходь за посиланням і читай статтю, яку ми підготували спільно з AffCommunity.
Революція ШІ
Найбільш важливою тенденцією у сфері бізнесу став штучний інтелект, що стрімко розвивається. ШІ справив великий вплив на партнерський маркетинг. Одним людям він допомагає працювати з контентом, інші з його допомогою створюють відео для YouTube, деякі здійснюють оптимізацію СЕО завдань.
Наступного року вплив нейромереж стане ще більш вираженим, особливо в таких сферах:
- Оптимізація РК. Штучний інтелект здатний проводити аналіз величезних баз даних, виявляючи тенденції та наявні закономірності. З його допомогою вебмайстри можуть здійснювати оптимізацію РК в онлайн-режимі. Рекламодавцям він допомагає підвищувати окупність здійснюваних фінансових вкладень.
- Масове налаштування. Використовуючи штучний інтелект, стане можливим створення персоналізованого досвіду для конкретних споживачів, завдяки чому шанси на отримання конверсії підвищаться.
- Уточнена атрибуція продажів. Використовуючи ШІ, визначати шлях, за допомогою якого клієнт потрапив на сайт, можна точніше.
- SEO оптимізація. Заповнювати запити вручну занадто довго і досить трудомістко. За допомогою штучного інтелекту це робити набагато швидше.
Однак повсюдне впровадження ШІ має і зворотний бік. У міру підвищення затребуваності ChatGPT на багатьох інтернет-ресурсах зменшується обсяг органічного трафіку. Користувачі все частіше користуються штучним інтелектом замість пошукових систем.
Нейромережі не тільки надають допомогу людям, які займаються маркетингом, а й становлять певну загрозу для них. На думку фахівців, пошуковики ставатимуть дедалі менш популярними. Але арбітражники напевно зможуть з часом відшукати для реклами нові, більш актуальні джерела.
Партнерський маркетинг у TikTok
TikTok у 2024 році стала найбільш перспективним інструментом для занять мережевим маркетингом. Щоб отримати результати при роботі з Ютубом або Гуглом, потрібно витратити чимало часу. У ТікТоке завіруситися здатний будь-який правильно оптимізований контент. Кожен автор здатний швидко стати відомим, охопивши мільйонну користувацьку аудиторію. Завдяки великому потенціалу і високій доступності, ТікТок привабливий для людей, що займаються партнерською маркетологією.
У TikTok, як і в інших соціальних мережах, існують два види трафіку: платний і умовно-безкоштовний трафік. З яким краще працювати? Переходь за посиланням і читай статтю, в якій детально розписано про кожен вид трафіку.
Крім цього, рекомендації щодо різних продуктів у ТікТоку можна додавати безпосередньо у відео. Багато інших соціальних мереж вимагають наявність Linktree (спеціального інструменту посилань), через що споживачі змушені залишати оголошення, щоб зробити кілька кліків для здійснення покупки. Простий доступ у ТікТоке до партнерських покупок дає змогу продавцям здійснювати більшу кількість продажів, ніж під час використання інших платформ.