Молочний шоколад, швейцарський ніж, дивовижної краси природа – це лише мала частина того, що подарувала світові Швейцарія, країна, розташована у серці Європи. Їй і досі вдається тримати нейтралітет, не вступаючи у військові чи політичні союзи, на кшталт НАТО чи ЄС, зберігати економічну стабільність та впевнено розвиватись у сферах туризму, високих технологій і не тільки.

qABLNMy5ucaR9Tp2mgGpaikZlXD0z2minQa2L5hnJRqwdUhkBZFktBpHW7Jr2ckxozGA13Rr6Rym0c4l-xmSAFXgDsETCjxL5f9iWIChCDHQB8kVz__dbXgtyz_CYmYknUXDoPwKSopha9NHSFwftw

Країна приваблює іноземних підприємців вигідними та зручними умовами, серед яких низькі податки, розвинена інфраструктура, стійка економіка та стабільна політична система. Тому для багатьох бізнесменів світу реєстрація швейцарської компанії є вдалим рішенням для розвитку власної справи.

А щоб процедура була простішою, варто звернутись до спеціалістів з досвідом, таких які працюють у міжнародній юридичній компанії Campio Group, створеній ще у 2005 році. Юристи допоможуть відкрити власну компанію у Швейцарії або купити вже готову на вигідних умовах.

Особливості країни для ведення бізнесу 

Іноземний підприємець, який реєструє компанію у Швейцарії, отримує чимало переваг, серед яких:

  • податкові пільги;
  • захист бізнесу з боку правової системи;
  • відсутність подвійного оподаткування (договори про це країна уклала з більш як 70 державами світу, серед яких і Україна);
  • надійні банки;
  • конфіденційність інформації, в тому числі й таємниця банківських вкладів;
  • вихід на європейський ринок.

Крім того, в країні відсутній валютний контроль. Водночас потрібно враховувати, що Швейцарія – це країна, яка має у своєму складі 26 кантонів, законодавство кожного з яких може відрізнятись на місцевому рівні від загальнодержавного. 

Оподаткування в країні має три рівні – федеральний, кантональний, муніципальний, тому кожна адміністративна одиниця може самостійно вирішувати, який розмір податків встановлювати та які пільги надавати. 

Як відбувається процес реєстрації компанії?

Це багатоетапна процедура, яка включає такі кроки:

  • розробка бізнес-плану;
  • відкриття банківського рахунку;
  • вибір юридичної адреси (де буде розташовуватись головний офіс фірми);
  • розробка статуту і установчого договору та їх нотаріальне засвідчення;
  • реєстрація компанії в Торговому реєстрі підприємств, а також у податковій адміністрації (якщо річний оборот буде перевищувати 100 000 франків).

Кожен з цих етапів має свої особливості та «підводні камені», обійти які допоможуть юристи Campio Group. 

За консультацією та юридичними послугами звертайтесь онлайн (через сайт) або по телефону.